V roce 2015 byl jedním z našich největších klientů 13. ročník Pražského Quadriennale. Této nejvýznamnější mezinárodní přehlídky v oblasti divadla a scénografie na světě se v červnu 2015 zúčastnilo přes 1 000 umělců ze 70 zemí světa a navštívilo ji více než 150 000 lidí. Práce na PR a reklamní kampani Pražského Quadriennale byla zahájena s ročním předstihem. Agentura se zaměřila na širokou laickou veřejnost, kterou informovala o akci prostřednictvím médií a reklamy. Cílem kampaně bylo komunikovat Quadriennale skrze všechny typy médií české mediální scény na základě spolupráce v podobě mediálních partnerství, PR a tiskového servisu a inzertní spolupráce v podobě efektivního nákupu reklamních ploch a formátů v Praze i celé ČR. V komunikaci byl kladem důraz na představení rozsahu a celosvětového významu a důležitosti akce stejně jako komplexního pokrytí všech témat, která s Pražské Quadriennale 2015 a jeho programem souvisela.