SIGNAL FESTIVAL 2013 - 2024
© Tomáš Slavík
- Media relations
Pro festival světla SIGNAL pracujeme od roku 2013, kdy se uskutečnil jeho první ročník. SIGNAL je pro nás velká výzva a zkušenost a každoročně se snažíme posouvat úspěšnost PR kampaně festivalu o něco dále. Mediální kampaň motivuje každý rok téměř půl milionu lidí k jeho návštěvě. Pro SIGNAL každoročně realizujeme stovky mediálních výstupů, domlouváme desítky rozhovorů s ředitelem a umělci festivalu, realizujeme živé televizní vstupy a reportáže napříč všemi českými TV a zajišťujeme okolo 350 tištěných článků včetně dvoustran, celostran a titulních stran deníků, týdeníků, měsíčníků a online médií. Největším úspěchem jsou však pro nás každoročně davy nadšených lidí, které brouzdají Prahou a na každém rohu je tak slyšet slovo SIGNAL.
„S holkama jsem začal spolupracovat na úplném počátku vzniku festivalu SIGNAL, který se i díky skvělé práci PR týmu stal nejnavštěvovanější kulturní událostí v ČR. Holky se prokázaly svou nesmírnou připraveností, oddaností a nasazením. V mé profesionální praxi se jedná o zdaleka nejlepší zkušenost s externí PR spoluprací, takže je vlastně nechci moc doporučovat, aby zůstaly jen pro mě :)."
Martin Pošta — ředitel festivalu světla SIGNAL